1. Beställ och betala för den underhålls- eller serviceprodukt du önskar i vår webbutik. I kassan i webbutiken väljer du den leveransmetod som du vill att den servade produkten ska levereras till dig med.
2. Skicka varorna till oss med valfritt fraktbolag på egen bekostnad eller ta med dem till vår butik.
Aalto Group Ltd / Jaktcenter
Malmkartanvägen 1
00390 Helsingfors
Finland
3. Bifoga en kopia av din orderbekräftelse eller åtminstone en handskriven lapp med orderbekräftelsenumret och en anteckning om att varan är under reparering.
4. När varan anländer för service kommer vi att försöka serva den enligt den beräknade leveranstiden för produkten. Vi kommer att tillhandahålla paketets spårningsnummer när vi skickar tillbaka den servade varan till dig.
Du kan också ta med produkten direkt till vår butik om du vill, i vilket fall en förbeställning via webbutiken inte krävs, utan du kan helt enkelt komma till vår butik med din vara för service. Vår personal kan lägga beställningen och ge en beräknad leveranstid för servicen.