Mistä tietää, onko teillä tuotetta varastossa?
Tuotteiden saatavuuden näet suoraan nettisivuiltamme.
Tuotetta on varastossamme, jos tuotteen kohdalla lukee "vapaana varastossa" tai se on merkitty vihreällä palluralla.
Myymälässä tai varastossa olevat tuotteet ovat saatavilla myymälästämme.
Keskusvarastolla olevia tuotteita ei voi noutaa suoraan myymälästämme vaan sinun on tehtävä tuotteesta noutotilaus netissä. Saat ilmoituksen, kun tuote on noudettavissa.
Keltaisella palluralla merkityt tuotteet ovat tilaustuotteita ja niitä ei ole suoraan varastossa. Laitamme sinulle väliaikatietoja tilauksen arvioidusta saapumisajasta sähköpostiisi. Saat tiedon, kun tilauksesi on saapunut ja noudettavissa tai lähetetty.
Punaisella palluralla merkittyjä tuotteita ei tällä hetkellä ole saatavilla tai tuote voi olla kokonaan poistunut valikoimistamme. Nämä tuotteet eivät ole tilattavissa.
Onko myymälässänne samat tuotteet kuin verkkokaupassanne?
Pääsääntöisesti kyllä. Myös hinnat ovat aina samat niin verkkokaupassamme kuin myymälässämme.
Myymälämme ja varastomme sijaitsevat samoissa tiloissa, joten varastotuotteet ovat ostettavissa myymälästä ja myymälässä olevia tuotteita voi ostaa netistä. Myymälähenkilökuntamme noutaa varastotuotteet pyytäessäsi.
Joissain harvoissa tapauksissa tuotteita löytyy myös keskusvarastolta, jolloin toimituksessa menee tavallisesti pari arkipäivää. Ole ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09-4540707 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme valikoimamme ulkopuolisista väreistä tai ominaisuuksista (koko, pituus jne.) laittamalla sähköpostia osoitteeseen
info@varuste.net .Voitteko tilata valikoimanne ulkopuolisia tuotteita?
Voimme selvittää valikoimamme ulkopuolisten tuotteiden saatavuuksia, hintoja ja toimitusaikoja valikoimissamme olevilta tuotemerkeiltä. Kaikkia tuotteita ei välttämättä ole saatavilla tai toimitusajat voivat venyä pitkiksi.
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme valikoimamme ulkopuolisista tuotteista laittamalla sähköpostia osoitteeseen
Miten voin ehdottaa valikoimaanne tuotetta?
Voit ehdottaa tuotteita tai tuotemerkkejä valikoimaamme lähettämällä meille ehdotuksen asiakaspalveluumme osoitteeseen
info@varuste.net . Kaikki tuote-ehdotukset välitetään osastovastaavillemme, jotka ovat vastuussa tuotevalikoimastamme.Saako teiltä tilattua mittatilaustuotteita?
Meiltä löytyy kosolti tuotteita, joita voi muokata mielensä mukaan. Yleisiä mittatilaustuotteita ovat esimerkiksi kuiva- ja pelastuspuvut. Mittatilaustuotteista löytyy yleensä omat tuotteensa, joihin pääset täyttämään mittojasi tai muita kustomointitoiveita.
Jos kaipaat jostain tuotteesta omille mitoillesi sopivampaa mallia, ota toki yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme tavoittaa parhaiten sähköpostilla osoitteesta
Tarvitsenko asiakastiliä ostaessa tuotteita verkkokaupasta?
Voit ostaa tuotteita verkkokaupastamme ilman kirjautumista.
Jos sinulla on tunnukset verkkokauppaamme, kirjautumalla näet tekemäsi tilaukset.
Kirjautumalla yhteystietosi täyttyvät automaattisesti toimitustietoihin edellisen tilauksesi mukaisesti. Tarkistathan tietojen ajantasaisuuden, kun teet uutta tilausta.
VIP-asiakkuus on henkilökohtainen etu, jolla saat useimmista normaalihintaisista tuotteistamme
5
% alennusta.
VIP-alennusta ei saa jo alennetuista tuotteista, aseista eikä patruunoista.
VIP-asiakkaaksi pääset, kun teet vähintään
101.31 $
kertaostoksen ja ilmoitat samalla meille sähköpostiosoitteesi. Saat VIP-tunnukset antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tunnuksia käyttämällä saat seuraavista ostoksistasi alennuksen.
Miten käytän VIP-asiakkuuttani?
Myymälässä saat VIP-alennuksen kassalla, kun kerrot olevasi VIP-asiakas ja ilmoitat sähköpostiosoitteesi.
Verkkokaupassa saat VIP-alennukset voimaan kirjautumalla sivuillemme VIP-tunnuksilla, jotka olet saanut antamaasi sähköpostiin ensimmäisen yli
euron ostoksen jälkeen. Kirjauduttuasi näet suoraan alennetut hinnat. VIP-alennusta ei anneta takautuvasti. Muista siis ilmoittaa VIP-asiakkuudestasi kassalla tai kirjautua sisään verkkokauppaan.
Helpoiten voit tarkistaa toimitustavat ja niiden hinnat lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin ja menemällä kassalle verkkokaupassamme ja ilmoittamalla siellä toimitusosoitteen. Toimitustietojen alta löytyvät toimitustavat ja -hinnat.
Ulkomaille tilatessa näet toimitusvaihtoehdot haluamaasi maahan vaihtamalla toimitusmaan.
Voit tutustua eri toimitustapoihin myös ennen tilaamista täältä: Toimitus- ja maksutavat.
Miksi osa toimitustavoista on yliviivattu?
Tuotteen koko, paino tai muu erityisominaisuus voi rajoittaa käytettävissä olevia toimitustapoja.
Lisäksi osaa tuotteista koskee kuljetusfirmojen asettamat rajoitukset. Esimerkiksi ammuksilla, aseilla tai vaarallisia aineilla, kuten kaasuillaa, saattaa olla toimitustaparajoituksia.
Yksityishenkilöt voivat ostaa laskulla tai osamaksulla käyttämällä Klarnaa tai Collectoria.
Yritykset, organisaatiot ja yhteisöt voivat ostaa tuotteita laskulla ja verkkolaskulla. Lisätietoa yrityslaskutuksesta.
Miten voin käyttää lahjakorttia tai alennuskoodia?
Lahjakortin pääset käyttämään, kun tuotteet ovat ostoskorissa. Ennen kuin painat Mene kassalle -nappia, klikkaa sen alapuolelta löytyvää Minulla on lahjakortti -linkkiä. Aukeavalle sivulle naputtelet oikeisiin kohtiin lahjakortin numeron ja salasanan. Lahjakorttisi napsahtaa ostoskoriin miinusmerkkisenä summana.
Kampanja-alennuskoodit ja shoppailurahakupongit taas saat käyttöösi klikkaamalla ostoskorissa Minulla on alennuskoodi -linkkiä ja syöttämällä pyydetyt tiedot.
Kuinka nopeasti tilaukset lähetetään?
Tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 työpäivän aikana. Kun paketti on lähetetty, saat automaattisesti sähköpostin ja tekstiviestin, josta löydät seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin kulkua.
Tilauksesi on käsiteltävänä. Tilaukset kerätään, pakataan ja toimitetaan niiden saapumisjärjestyksessä.
Tilaus on käsitelty ja valmiina toimitettavaksi. Saat tekstiviestin ja sähköpostin (jos olet sen tilatessasi antanut), että tilauksesi on lähetetty. Viestistä löytyy seurantatunnus, jolla voit seurata paketin kulkua.
Tilaukset lähtevät varastoltamme kerran päivässä. Seurantatunnus rekisteröityy esimerkiksi Postin seurantaan lähetyspäivänä 6-24 tunnin kuluessa.
Kyseessä on ollut tilaustuote, jota ei tilaushetkellä ole ollut omassa varastossamme. Olemme tilanneet tuotteen tavarantoimittajaltamme ja toimitamme tuotteen sen saavuttua. Saat päivittyvät saapumisaika-arviot automaattisesti sähköpostiisi, jos olet sähköpostin meille tilauksen yhteydessä antanut.
Huomioithan, että saapumisajat ovat vain arvioita, jotka voivat vaihdella tuotteen saatavuuden mukaan. Emme valitettavasti voi luvata tarkkaa toimituspäivää tilaustuotteille.
Miksi tilaustani ei ole lähetetty?
Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, tavallisesti 1-3 työpäivän aikana.
Tilauksia ei käsitellä viikonloppuisin. Tilausten käsittely voi olla hetkellisesti ruuhkautunut, jolloin toimitusajat ovat tavallista pidempiä. Mikäli toimitus on viivästynyt usealla päivällä voit olla meihin yhteydessä ja selvitämme mistä viivästys johtuu, jotta saamme tilauksesi toimitettua.
Asiakaspalvelumme tavoittaa parhaiten puhelimitse soittamalla numeroon 09-4540707 arkisin klo 9-17 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen
Tilauksestani puuttui tuote, mitä teen?
Jos toimituksesta on puuttunu tuote, eikä paketin mukana tulleessa lähetteessä ole mainintaa jälkitoimitettavasta tuotteesta, meillä on päässyt käymään harmillinen pakkausvirhe. Mikäli emme ole ehtineet vielä ottaa sinuun yhteyttä tapaukseen liittyen, voit soittaa meille asiakaspalvelun numeroon 09-4540707 arkisin klo 9-17 tai laittaa sähköpostia osoitteeseen
info@varuste.net .Sain väärän tuotteen, mitä teen?
Jos toimituksesta on puuttunut tuote, eikä paketin mukana tulleessa lähetteessä ole mainintaa jälkitoimitettavasta tuotteesta, meillä on päässyt käymään harmillinen pakkausvirhe. Mikäli emme ole ehtineet vielä ottaa sinuun yhteyttä tapaukseen liittyen, voit soittaa meille asiakaspalvelun numeroon 09-4540707 arkisin klo 9-18 tai laittaa sähköpostia osoitteeseen
info@varuste.net .Millainen vaihto- ja palautusoikeus tuotteilla on?
Yksityishenkilöillä on oikeus palauttaa tuotteet
365
vuorokauden sisällä niiden saapumisesta. Palautusoikeus koskee myös myymälästämme ostettuja tuotteita. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
Palautusoikeus ei koske yksilöllisiä tuotteita kuten mittatilausasuja ja kaiverrettuja tuotteita eikä luvanvaraisia aseita ja ammuksia.
Vaihto- ja palautusaika lähtee raksuttamaan siitä hetkestä, kun saat tilauksen käsiisi eli noudat sen vaikkapa Postista tai tehtyäsi ostoksen myymälässämme. Palautuksen tai vaihdon syytä ei tarvitse kertoa.
Kuinka palautan tilaamani / ostamani tuotteen?
Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteen suoraan myymälässämme tai lähettää tuotteen veloituksetta Suomen sisällä Postilla tai Matkahuollolla riippumatta siitä, oletko tilannut tuotteen verkkokaupastamme tai ostanut sen myymälästämme.
Missä ajassa hyvitätte palautetun tuotteen hinnan?
Hyvitämme maksamanne tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 arkipäivän sisällä siitä, kun palauttamanne tuotteet ovat saapuneet. Hyvitykset maksetaan käyttämälläsi maksutavalla.
Maksajana kaikissa hyvityksissä on Aalto Group Oy.
Voit lukea tarkemmin hyvityksistä, vaihdoista ja palautuksista täältä: Vaihdot ja palautukset
Miten voin reklamoida tuotteen?
Joskus käy niin ikävästi, että ostamassasi tuotteessa ilmenee vika tai valmistusvirhe. Ja jos näin käy, voit luonnollisestikin reklamoida tuotteen. Suurimmalla osalla tuotteista on valmistajan myöntämä takuu ja valikoiduilla tuotteilla on lisäksi meidän oma laajennettu Buy It For Life™ -takuu.
Olethan meihin yhteydessä mahdollisimman pian vian ilmettyä vierailemalla myymälässämme, laittamalla sähköpostia osoitteeseen